Blogg listad på Bloggtoppen.se

J.J


Såg en bra film igår innan jag däckade av utmattning, märkte inte att det ringde typ fjorton gånger och jag sov i 14 timmar. Filmen var spännande och innehöll  snyggingen Jonathan, då kan det inte bli fel. Självklart släppte jag en tår när han dog, fast jag är medveten om att det bara är på film såklart. Jag är larvig. Kanske var det för att min helg blev förjävlig också. Fast jag var inte speciellt bakfull i lördags, kanske för att jag inte sovit så mycket. Solen sken och Noel var glad, vi grillade också. Hade varit en perfekt bakisdag om det ine vore för mina klantigheter.

Nu ska jag vänta på Eddies tutande, hehe. Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0