Blogg listad på Bloggtoppen.se

I've been lying


Först och främst vill jag tacka min fina Ida som löste ett problem jag fundilurat på ett tag, syntes bara några inlägg i taget så nu är det åtgärdat. Nu är det mindre risk att ni missar ett inlägg också. Men nu vill jag ha en ny design också..någon av er läsare som har lust?

Insåg att jag ljugit lite för er i två inlägg, och då menar jag inte iskallt och medvetet. Utan oskyldigt, hehe. Jag har för det första visste myggbett på kroppen sedan i fredags. Jag skröt ju om att myggorna skonade mig, jag hade visst fel. Jag märkte det bara inte förän igår kväll när det började klia på handleder och vrister. Handlederna, okej det förstår jag..men vristerna? Jag hade ju för sjutton skor på mig.

Den andra lilla lögnen var i inlägget jag sa att jag numera är stel som en pinne. Inte heller helt sant kom jag på, jag är förvisso inte vig längre, men lite smidighet har jag nog fasiken lyckats behålla. Visst, jag är jädra klumpig mot förr men bättre än ingenting, nedan får ni bildbevis på min morgongymnastik på hotellrummet under MPS-lägret på Kolmården 2009. Jag var morgonpigg för en gångs skull innan frukosten, hehe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0