Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ingen tredje gången gillt


Hade förbaskat svårt att somna i natt, troligtvis för att jag sov till 16 igår. Både solen hann komma upp och posten hann ramla in i brevlådan. Påminnelse för att betala min sjuk-och olycksfall försäkring, jag är pank! Hoppas att min otur är slut för året nu så det inte skadar om jag låter den vara ett tag. Peppar peppar!

Som tur var ringde dom inte från jobbet, skulle ändå varit tvungen att tacka nej. Så jävla tröttsamt med alla möten och skit som man måste fixa med. Gick upp och gjorde mig i ordning för att vid 14 knalla ner till stan med Rickard. Han är ju världens segaste människa så han var inte klar, då gick jag själv istället. Solen stekte och min stickade tröja och palestinasjal kändes rätt osmart och åkte av. Trekvartleggings och solbrillor - it's summertime.

Fixade klart med lite papper och lämnade in. Satte mig under ett träd i Rinmansparken och åt en cheeseburgare till sen lunch. Klockan 15:45 satt jag på plats för mötet, tredje gången gillt liksom. Ingen lycka denna gången heller. Hade tid kl 16 och gav upp 16:20 när ingen kom och receptionen stängde 16, mycket lyckat! Gick till Willys och handlade hem lite grejer, hoppas jag klarar mig tills jag får pengar nu.

Unga mödrar och matlagning, och lite soppkastning på det. Ikväll blir det antingen häng med Rickard, eller Top Model, CSI och massor av annat bra..är trött så lutar mot det andra alternativet. Hoppas på jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0