Blogg listad på Bloggtoppen.se

I might break you'r heart


God kväll!
Gårdagen blev lyckad. Sandra var snäll och skjutsade mig och Elin till Djurgårn. Musik, skratt och alkohol blev det i det fina vädret med fina vänner. Lite mys i gräset gjorde också susen, hehe. När myggen sedan försökt äta upp mina vänner (tror inte jag fick ett enda bett!) gick Putte, Fia, Mange, Rickard och jag upp till de två förnämnda ett tag.

Sen försökte jag tvinga med Rickard på fest, men vi hamnade på en parkbänk och hade djupa samtal. Grät en skvätt, min fina vän. Mina ögon hade redan runnit massor i parken så det sved som sjutton. Sen gick jag till Hurtig där festen skulle vara, dock var det inte mycket till fest. Hurtig och Eddie som käkade korv till härlig rock, hehe. Var inte där så länge innan jag och Eddie gick hem till honom. Tog en öl och lyssna på musik innan en full Virre kom dit och envisades med att också sova i sängen. Resultatet blev att jag hamnade i mitten av två snarkande karlar. Inte mycket sömn, hehe.

Var över till affären för att köpa lite gottigheter också, så ikväll blir det bara myskväll, orkar inte ta mig iväg på grabbarnas grillkväll (varför bjöds jag in?).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0