Blogg listad på Bloggtoppen.se

I en annan del av Köping


Fredagskvällen blev rätt så lyckad ändå. Jag och Elin drog ner en snabbis på stan innan vi åkte hem till en halvnaken Eddie, iklädd mitt nitarmband, haha! Lyssna på musik och killarna söp gärnet. Började glida mot Köping efter ett stopp på Systemet och inhandlade lakritsshotsflaska. Hade öppet i taket och håret flög som fasiken. Eddie blottade sig för en stackare bakom. Noel, älsklings pojken, ringde och sa godnatt.

När vi var framme blev det lite karusell åk, grabbarna bjussa mig så snällt så. Eddie köpte en liten ljusrosa tröja till Dan som han så fint satte på sig. Han ville ju inte vara sämre, så han köpte en tajt liten poliströja till Eddie. Haha! Sen började det regna, riktigt typsikt. Sen lyckades Eddie och Dan försvinna så det blev bara jag, Elin och Calle i bilen hem.

Nu ska jag börja sätta lite fart, ikväll är det Johannas och Fias efterlängtade sexpart!
Jag är lite bakfull, trots att jag tog de lugnt igår..men hoppas på en bra kväll trots det!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0