Blogg listad på Bloggtoppen.se

Virus


Idag flyttade jag äntligen arslet ur soffan. Drog på mig en träningsoverall och gick ut och mötte Rickard en stund, lyckades ha sönder en stolpe?! Haha. Gick till Apoteket och hämta ut medicin och köpte värktabletter och nässpray. Tog en powerwalk och gick sedan och solade, så förbannat skönt. Bra musik och en svettig kropp!


Alexis: Men vart är du?
Rickard: På våran mötesplats (massa surr i bakgrunden!)
Alexis: Va? Ramlade du i en trappa?
Rickard: Nej, jag är ju på våran vanliga mötesplats vid dig.
Alexis: Ja, jag ser ju dig.


Har fått virus i datorn till på köpet också. Inte menat att jag ska ha det lätt va? Måste alltid vara något att oroa sig för. Stulna cyklar, borttappade nycklar, försvunna räkningar, kanaler som krånglar, frysar som lägger av.. Det är inte alltid lätt att vara jag. Så om jag inte bloggar så mycket har datorn fått ännu mera spratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0