Blogg listad på Bloggtoppen.se

Friday night fun


Varför drömmer jag hela tiden att jag är i Spanien? Är saknaden så stor nu? Bu.
-

Sov skitdåligt i natt, var trött som sjutton men gick inte att sova, flög runt som ett jihu tills jag tog min kudde och la mig i soffan. Där går det fanimej inte att fara runt, så blev tröttare och somnade sedan i sängen tillslut. Vaknade och var supertrött och ögonen ville inte alls öppna sig, men det var bara att kliva upp och fixa sig. Såg att solningen inte tagit ett skit..förbannad blev jag och slog tån i tröskeln till på köpet.

Mötte farmor i värmen på stan och gick till Ming för lunch och glass. Prat,skratt och fyllda magar. Sen strosade vi runt i affärerna. Fick farmor att köpa samma vin som jag ska dricka ikväll, så nu hoppas jag att de är gott också så jag inte lurade på henne något skit, hehe.

Ska städa upp lite här hemma nu innan det blir dags att börja fixa sig för kvällen. Blir vinpimpling (okej, öl också!) i solen på Djurgårn med finaste vännerna man kan tänka sig (några saknas dock, som alltid, hehe!)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0