Blogg listad på Bloggtoppen.se

En varulv en sommarkväll?


Dagen har inte bjudit på mycket. Jävlar vad jag sov djupt i natt, och vilka konstiga drömmar sen.. jag var helt vimmelkantig när jag vaknade ur min koma. Var totalt inställd på sol, här skulle det stekas. Drog på mig en skruttig BH och skjorts och grabba tag i en filt..då är det inte ens speciellt varmt ute, utan bara obehagligt. Så sket i det. Läste en miljon blogginlägg istället.

Måste komma på en bra maskeraddräkt till nästa helg. Magnus förslag var varulv, det lät för varmt så det skippar jag med all säkerhet. Någon annan som har tips? Min sjörövardräkt jag köpte på Buttericks till Amandas maskerad är typ trasig, hehe. Bra att lägga ut 400 spänn på något man använde i ett fjuttigt antal timmar, dock även en tid på krogen också, haha.

Nu är det Unga mödrar för fullt, Tjaaaoooo! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0