Blogg listad på Bloggtoppen.se

En galen kväll.


Det blev en riktigt galen kväll igår. Man mår som man förtjänar idag om man säger så. Började med ett par glas här hos mig med Jennie och Elin. Sen åkte vi hem till Eddie och fortsatte förfestandet. Ner på krogen, dock blev det inte mycket dans där, men jag hade det trevligt ändå. En rolig upplevelse men att sitta på rumpan i stort sätt hela kvällen, när jag inte stod på scenen, är nog inte min grej. Fick agera kameraman också, haha! Hur filmen blev är en annan historia. Sen efter krogen blev det en stunds "efterfest". Mötte Alex på tågstationen, kämpade för att hålla tillbaka envisa tårar och fick ur mig lite tankar. Orkade inte ta mig hem sen så slaggade hos honom.

Nu är jag extremt förvirrad, sliten, och en aning illamående. Rätt åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0