Blogg listad på Bloggtoppen.se

En eftermiddag på landet


Mamma kom och dumpa över en dammsugare, eftersom min har fått tuppjuck och inte fungerar som de ska. Fick även tillbaka mina nycklar som lämnats in på hittegods, lite nya underkläder fick jag också..tack!
Åkte ut till mormor och Stefan och fikade och snackade. Jag insåg många gånger hur dum jag är, som mamma sa "det är tur att du inte är blond", om jag hade varit blond hade det varit riktigt illa, hehe. Fick varsin snygg väska, ett par gamla prydnader och mormor hade med sig hennes hemmagjorda vaniljvodka.

Innan vi åkte hem tog Hampuz ett bad i sjön, tok hund. Var svinkallt och höll på att blåsa bort. Drog sen hem till mamma och käkade pizza och kolla hockeyn, dock slocknade båda två innan slutsignalen. Vaknade av slutsignalen och bronset var hemma.

Ska kolla lite tatueringar nu, hittade ett gammal presentkort med lite pengar kvar på. Gossip girl, Parlamentet och "A cinderella story" till det också. Filmen har jag sett ett par gånger förut, men älskar såna filmer..man blir så sugen på den där kärleken, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0