Blogg listad på Bloggtoppen.se

Don't slow me down


God kväll!
Det har varit en fullspäckad dag för mig. Var som vanligt pirrig inför jobbdagen idag eftersom det var på ett till nytt ställe. Skulle jag hitta rätt? Försova mig? Skulle dom gilla mig? Skulle jag komma in rätt i rutinerna?
Så sov inte speciellt mycket. Har även gått i sömnen i natt, har jag inte gjort sedan jag var liten. När jag vaknade hade jag bytt ut täcket och filten. Så jag hade filten jag har i soffan i sängen och tvärtom. Huh?

Jobbade 9-16. Försov mig inte, och kom in bra i rutiner och trivdes bra! Ska jobba där imorgon igen som sagt, och får lite sovmorgon, börjar inte förän 11. Skönt!

När jag hade slutat drog jag till apoteket, har snörvlat hela dagen. Sen till ICA och köpte hårfärg. Hem och bädda ner mig under täcket till Unga mödrar x2. Sen fick jag tuppjuck och hoppa på cykeln. Mötte en gullig Linn på Rix och stekte fläsk i solariumet. Trampade hem igen, lagade mat och färgade håret samtidigt. Nu är jag mätt och färgen ska ur! Sen blir det några timmar med bra tv innan det är sovdags.



är totalt osminkad, endast röd från solariumet och färgklet i skallen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Fattar inte hur du orkade sola så länge? :P haha.

2010-05-04 @ 21:39:40
URL: http://lyxlirare.blogg.se/
Postat av: Anonym

om man vill vara fin så får man lida pin ;)

2010-05-04 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0