Blogg listad på Bloggtoppen.se

Change


Är snortrött, har bara sovit ett par timmar i natt..låg och oroa mig för massor av skit, som jag inte har någon makt över. Så förbannat onödigt. Ett papper och sen är allt bra liksom, typiskt Men nu har det nog ordat sig som tur var.

Låg i sängen och glodde till 8:45 innan jag gick upp och tog en dusch, drog på lite mascara och annat tjafs och plattade håret. Brukar aldrig ha ork till de på vardagar, men ju mindre tid jag lägger på sminket, ju mer tid har jag till fluffet! Var på möte 10:15, eller var där redan kvart i. Varför kommer jag alltid för tidigt? Haha.
Satt och lyssnade i en timme, skrev på papper och gick till Systemet och köpte lördagens vin.

Nu ska jag nog ta mig en promenad och en solning på det kanske, vill bli bruuuuun! Då får jag tiden att gå lite snabbare också, ska på middag hos pappa senare ikväll! Hinner nog fixa mina skruttiga naglar också och sätta dit nya motiv :-)



Fråga mig inte varför, men ofta när jag känner att livet suger lite apa så vill jag ha en förändring. Igår tyckte jag det mesta gick emot mig, det resulterade i den tredje piercingen i min ena näsvinge, haha! Fråga mig inte varför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0