Blogg listad på Bloggtoppen.se

Västerås


Har precis kommit ur duschen och tvättat håret, superskönt! Överröste håret med inpackning i förebyggande syfte. Med en helhelg med skoj lär håret få utstå mycket hårprodukter!

Idag hämtade mamma upp mig vid 11 för en shoppingtur till Västerås. Vi började med IKEA, hittade lite smågrejer och present till Jenny. Sen åkte vi in till stan och gick till min nya favoritaffär - New yorker. Kunde köpt massor av grejer, men fick hålla mig i styr! Sen blev det lunch och hemfärd. Väl hemma droppa jag bara av mina fynd och drog till stan för ytterliggare ett par fynd och systemetbesök. När jag kom hem såg jag slutet på Top model. La mig för att sova en timme i myskläder innan jag kom på att jag behövde gå till affären, så drog på mig en mössa och promenerade dit. Nu ska jag blåsa håret, fixa naglar och bryn och skratta åt Jerry Springer!

KÖPEN FÖR DAGEN;

IKEA:
Vaniljvärmeljus
3 st ljushållare (heter det så?)
En plast solros
2 rostfria skålar
Potta (till Noel givetvis)
Plastmuggar (också Noel)
Vinöppnare

NEW YORKER:
En zebraklänning
En svart/vit fläckig fodralklänning
En väska

STAN (HEMMA)
3 par örhängen (H&M)
Svarta spetshanskar (Glitter)
Alkohol (Sangria, vin och cider)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0