Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tattoos and a switchblades attitude


God eftermiddag! Har flygit runt och försökt städa upp lägenheten, blev varm och stressad. Jocke ringde och sa att det var bäst att allt var nyvaxat när han kommer ikväll. Jag missförstod rätt rejält och fundera ett ögonblick på vad han egentligen trodde han skulle hit för. Sen slog det ju mig att han syftade på städningen. Jag blev lättad!
Har lyssnat skiten ur All time low - lost in stereo, jag bara älskar känslan den ger mig..Åh, beroende!

"She´s dancing alone
im ready to go
but she's so lost in stereo, lost in stereo"


Ikväll blir det sangria och spel med några vänner här hemma. sen ut och dansa lite!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0