Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sover med ögonen öppna


Jag är supertrött. Efter jag huggit in på middagen och hittat ett skönt halvligge läge i soffan till handbollen gick luften totalt ur mig. Skulle kunna somna på fläcken. Men icke, om 30 minuter är det Criminal Minds och det måste jag givetvis se, har ju för tusan köpt jordgubbsglass att mysa med också. Hur ska jag nu hålla mig vaken? Diska mitt gigantiska diskberg? Nej, fan den pinan sparar jag till imorgon. Ska prova mina nya fina grejer tror jag=)

När jag slängde ner en blick i påsen från New yorker insåg jag att den ena klänningen inte alls var zebramönstrad,
det korrekta svaret är leopard i svart/vitt.

Ha en mysig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0