Blogg listad på Bloggtoppen.se

Romantikförsök



Efter ett par dagar av tvekan har jag beslutat mig för att dricka lite vin och umågs med ett par vänner på fredagen ockå. Börjar bli för gammal (läs:klen) för det egentligen men blir helt enkelt en helhelg för att fira det nya jobbet. På lördagen blir det födelsedagsfest för Jenny. Tror de kommer bli en underbar helg!

Och imorgon åker jag och mamma till Västerås. Ska till IKEA och glo runt, spana ny säng till mamma. Sen ska vi in till stan och kolla runt, speciellt på New Yorker, älskar deras kläder!

Nu ska jag tvätta av mig ansiktsmasken och återgå till tv-tittandet!

:.


I ett samtal med sötnos kommer får jag en uppenbarelse:

"vi måste fan ses på fredag. då är det en månad sen hångelkalaset och det måste firas med en puss eller två"
"ofta man kommer ihåg sånt"
"jag tyckte det var lite romantiskt av mig, jag försökte ju iallafall"
"ja det är bra"

What to do liksom? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0