Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lost in stereo



Jag har insett att min kropp inte tål tvådagarsfestande. Känner mig som en skadad pensionär, skulle kunna sova tills tisdag. I fredags kom Ida, Jennie, Elin, Amanda, Jocke och David över för vad som skulle varit en lugn kväll. Det blev det temetusan inte. En billig utgång på Harrys med generösa killar. Efterfest hos Jennie med 50/50 drinkar, väldigt osmart. Men hade skitkul så det var väll värt de!

När jag sen vaknat upp hemma efter ett fåtal timmars sömn höll jag på att avlida av tanken av alkohol. Låg kvar i sängen till 5 innan jag började göra mig i ordning, Över till Jenny med tom mage för födelsedagsfest. Fick i mig lite alkohol och skrattade konstat, tokiga människor! Västerås killarna är supersköna, fisiga och alltid redo (ett par kondomer hamnade så fint i soffan efter resning, haha) drog ut på O´Learys men insåg ganska snabbt att jag inte var i toppform, ett danssteg och jag hade stupat! Så drog hem rätt snabbt och somnade, dock ringde Jenny och lyckades få mig att gå med på att dra till henne med grabbarna. Drog på mig kläder och drog över. Ännu mera skratt, vindsbesök, konstiga telefonsamtal och snackskrig blev det innan jag slocknade på soffan. Vi har varit där hela dagen och skrattat lite till, skojbråk, handboll och kebabtallrik! Jättemysigt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0