Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lördagsbilder.


77 bilder har publicerats sen lördagens fest. Jag har lyckats fasta ofrivilligt på många, samt mina gigantiska armar. Otroligt osexigt, fick nästan lust att slänga mig ner på golvet och köra ett par tusan armhävningar, sen insåg jag att jag skulle stupa om jag gjorde de, och bestämde mig för att fasiken inte ha bara blekfeta armar på ett tag istället. Här ska inhandlas polotröjor minsann!


Partyfolk hemma hos Nordberg. Plus en bakfull mig, en huvudskadad
Jennie och en höggravid Catrin. Mysigt!



Amanda bjöd på en porrig dans, Emma trivdes.


Fia, Amanda och Madde startade en tjejband som hyllades under kvällen!


Jag, Dick, Jenny och Elias makade ihop oss och poserade! Dick ser dock ut
som att han precis lyckades bjuda på en nys i fotoögonblicket.


Sen kunde jag inte hålla mig för skratt längre..

..och jag kunde fan inte sluta skratta. Vilka idioter!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0