Blogg listad på Bloggtoppen.se

It will only get better


Två skitdagar har gått. Igår vaknade jag av ett samtal från en virrnisse som gjort att mina pengar är försenade, så mamma fick betala min hyra så länge. Fick flänga runt på stan för att försöka ordna upp de. Insåg att min mat var slut och trampa bort till Hemköp och köper motvilligt på mig matvaror och känner hur de ekar i plånboken.

Idag har min frys pajjat totalt och maten jag köpte igår är förstörd. Och imorgon bitti NÅGONGÅNG kommer några och fixar detta, förmodligen snygga karlar som får se mig från min sämsta nyvakna sida. Inte mysigt alls!
Och mina papper har inte kommit än så kan inte börja jobba riktigt än heller, frustrerande dagar alltså!

Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0