Blogg listad på Bloggtoppen.se

Im gonna cry some more tonight..


Låg och funderade på skitviktiga grejer att skriva i bloggen, men som vanligt när man vaknar har drömmarna totalt tagit över alla tankar. Typiskt!

Idag blev det en härlig sovmorgon efter drömmar att jag var i Spanien, mormors mat, sol och härliga dopp i poolen. Några fynd i favoritshoppingcentret blev det också, synd att dom inte kan användas på riktigt dock, hehe.
Noel har vänt upp och ner på min lilla lya (nej så farligt är det inte), snorat ner mina nytvättade sängkläder och nockat mig på näsan. Pappa har fixat min lampa i taket här i vardagsrummet så jag ser vad jag gör på kvällarna :)

Nu har jag precis smällt i mig dagens första mål mat, haha. Kollar Jerry Springer och skäms åt idioternas vägnar.
Ikväll blir de Criminal Minds och ett par tårar till Troja. Jag gråter alltid när snygga Garret Hedlund (spelar Brad Pitts kusin) dör. Varje förbannade gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0