Blogg listad på Bloggtoppen.se

I min nya fina lya


Äntligen fungerar mitt internet. Tillslut gav jag mig på ett försök själv när jag inte orkade vänta på hjälp och de gick ju vägen. Lite teknisk är jag allt, hehe. Veckan har varit fantastisk, och hektiskt. Har fått en fin ny laptop av mamma och en fin flatscreen tv av pappa och Camilla, hur bra föräldrar har inte jag?

Åkte till IKEA också, med pappa och en vild Noel. Inhandlade mer grejer till min mysiga lägenhet, fint börjar det bli! Dock var både jag och pappa svettiga och helt slut efter att ha hjagat runt på Noel.
Sen har mamma och jag farit runt hela stan och köpt andra grejer också:)

Nu ska vi snart åka och handla mat, får se hur det går, och vin för helgens vinkväll!
Sov till 14 idag, haha, men så går det när man varit igång hela veckan och blir väckt några timmar av en full sötnos!

Hej och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0