Blogg listad på Bloggtoppen.se

Heaven or hell


Jösses vad trött jag är, trots myskvällen igår. Unnade mig ett glas vitt till filmen. Mysigt värre!
Sen blev det ett par timmars sömn innan jag vaknade halv8, då var de bara att ta på sig kläder och börja leka med en pigg lilleman. Efter pappa tränat kom han hit och hjälpte mig få ihop byrå och skohylla men även sätta upp grejer på väggarna.Noel hjälpte också till så gott de gick, på gott och ont. Nu är jag alldeles slut, skulle vilja sova men det kan jag glömma, ska städa undan lite skit och börja fixa mig. Ikväll blir de melodifestivals-drickande här hemma, Rickard kommer sen =) och även Sandra och Sofie efter deras match. Sötis kanske också ska vara med. Sen blir de ut och dansa med mina fina vänner!=)

Älskar Crucified barbaras låt, hoppas som fan att dom tar en finalplats ikväll :) heeejaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0