Blogg listad på Bloggtoppen.se

Härliga fredag


Idag har det varit full rulle hela dagen. Gick upp vid 8 tiden och gjorde mig i ordning. Gick promenad med Noel en stund innan vi mötte farmor. Sen blev de lunch med henne och pappa på Kina, Noel mumsade också god mat och glass! Efter att vi ätit oss proppmätta gick jag iväg för att möta upp Jennie, sen kom Ida och sen Elin. Slog oss ner på 21an och planerade lite presentköp. Strosade runt och köpte presenter, egna grejer till morgonagens fest och massor av alkohol ;) Även en sväng in på Telia, vilket inte gjorde mig ett dugg smartare..

Sen gick jag hem och lasta in grejerna innan jag gick till äffären och handlade lite nödvändigheter. Sen kom pappa och lämnade en snygg taklampa som jag köpte idag och påpekade om att det behövdes städas här hemma. Men eftersom jag varit lite lamplös har det varit svårt att städa när jag kommit hem på kvällarna och de redan blivit mörkt och man inte ser vad man gör knappt Nu är lägenheten iallafall rätt fin och disken är diskad!

Ikväll blir det lugnt och ladda inför morgondagen under en filt, med mig själv, en kompis eller sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0