Blogg listad på Bloggtoppen.se

Happy


Har varit lite bloggtorka de senaste dagarna så blir en liten sammanfattning av helgen!

I lördags gick jag upp vid 7.30 för att göra mig i ordning för Noels playdate med lilla Sander. Vi tog bussen ut till Tuna Park och mötte Elin och Sander. Strosade runt ett par varv och pojkarna lekte vid barnkárusellerna och toka sig. Sedan blev det lunch, en dyr historia och inte ett dugg värd pengarna. Matstrejka resten av dagen pga av det, haha.  Sen somnade småttingarna i sina vagnar och jag gick ner till stan från TP för att motionera lite när han sov sin middag. Sen blev de mellis innan pappa kom och hämtade oss och körde hem mig.

Mådde illa så la mig och sov 1 ½ timme innan det blev fixning.Tjejerna började droppa in vid halv 7 tiden och vi blev 10talet tjejer här i min lilla lya. Var jättetrevligt men utgången blev väll sådär. Hade kunnat blivit bättre, men det var ändå kul. Skulle varit bättre om sötnos varit där. Så blev en liten snefylla och jag skällde ut min stackars killkompis när han ringde när jag vinglat hem från krogen. Han fick arga toner till att han vill ligga med mina kompisar, att han inte bryr sig och att han hade massor av tjejer hemma. Inget av detta var ju sant, vilken fin fantasi man har ibland. Som tur var vet han hur tokig jag kan vara och vi kunde skratta åt det igår!:)

Idag är det tänkt att jag ska städa, fixa papper m.m.. Blev väckt med ett samtal om jobb - kan varit de bästa sättet att vakna på? Så nu har jag ett nytt jobb, känns helt fantastiskt. Ska in till kontoret imorgon och prata med chefen, som för övrigt verkar supergullig! Nu ska jag göra mig en god sallad och bara njuta!

Kommentarer
Postat av: sandra

fin du är!

2010-03-22 @ 18:26:48
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack gumman, du med

2010-03-22 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0