Blogg listad på Bloggtoppen.se

Friday night


Efter ett par veckor med skumma sug efter saker vaknade jag inatt upp och var sugen på kräftskjärtar, har jag blivit medlem i familjen Warg eller? Och till och från den senaste tiden har oliver med kärnor varit i mina tankar. Så idag när jag var och handlade med mamma tog jag tag i sugbesvären och köpte oliver och har tryckt i mig ett par stycken, hoppas begäret börjar avta lite nu.

Drog ner på stan sen och inhandlade en söt klänning, foundation och vin till imorgon. Sen blev det en promenad hem i duggregnet! Har städat lite, målat naglarna och tittat på Top model. Ikväll blir det bara mys!


Kommentarer
Postat av: Mamma Warg

Jaaa, det låter som att du blivit medlem i familjen Warg och då menar jag inte bara kräftstjärtarna utan även oliverna som står på våran meny varje helg. Men jag tror inte det är någon allvarlig sjukdom, även om vi inte är helt normala...;P Men du är alltid välkommen hos oss, det vet du! Vi saknar alla er tjejor här hemmma hos oss! Ni är så himla mysiga och trevliga allihop och jag är säker på att du kommer vara den bästa att gosa med vårt barnbarn när hon/han kommer till oss snart! (Jag tror det blir en tjej :D ) Puss på dig Sassa och hoppas att du trivs i nya lägenheten! <3

2010-03-19 @ 23:43:52
Postat av: Anonym

tack så himla mycket, och vi alla saknar er också! och kan inte tänka mig en bättre familj för lilla bebisen att komma till. <3

2010-03-22 @ 12:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0