Blogg listad på Bloggtoppen.se

Don't stop the party


I lördags var den efterlängtade födelsedags/avskedsfesten för Jocke här. Vi i tjejgänget som var bjudna (jag, Jennie, Ida, Elin och Emma) började förfestandet hos Jennie redan vid 3. Sedan lagade vi en god middag som avnjöts med hundratals skrattattacker. Lite senare började vi byta om och sminka oss innan vi tog bussen till Skogstorp där festen ägde rum. Massor av härligt folk, bra musik och gott att dricka förgyllde min kväll. Film med gamla fyllebilder visades och skratten var inte långt borta! Ett av villans rum omvandlades till ett svettigt dansgolv och mina tjejer dansade självklart skiten ur dom andra! Efter midnatt kom sötnos efter lite övertalning av mig. Vi fick tillslut sova i tvättstugan efter att alla rum redan blivit upptagna. Dagen efter samlades dom som var kvar i vardagsrummet för skratt, historier om dygnet och tjat om pizza. Tack alla för ett underbart dygn!


Elin, Jennie, jag och Ida poserade på bild för Jockes present! ;P


Elin och Ida är redo för smarriga kycklingfajitas.


Jocke poserar sött i våra presenter.


Jag, Jennie och Ida avnjöt goda drycker!


Bobbo bjöd på lite hud!


Jocke och jag hade en liten udda dansstil!


..Ännu mera dans bjöds de på hela natten lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0