Blogg listad på Bloggtoppen.se

Att ligga med Ashton Kutcher


..Är inte helt fel. Det gjorde jag i natt, jag ville inte vakna. Han är ju bland de vackraste människorna jag vet.
Det var en av de tre skumma drömmarna jag hade inatt. Den första var att samtliga tjejerna drog på en resa till Egypten utan att ens fråga mig, jag var verkligen skitledsen för att jag hade såna dåliga vänner, för det var mer därtill. Det var skönt att vakna upp ur den drömmen, och jag insåg att jag gråtit ner mina kuddar och var alldeles rödsvullen under ögonen. Tur att jag inte har dåliga vänner! Sen drömde jag knäppa drömmar om mig och min gamla granne och bästis Philip, hehe. Vi bodde grannar i samma villor vi växte upp i men vi var i nutid, knepigt.

Idag har det annars blivit lite diskande och undanplockande efter helgens bravader. Amanda svängde förbi en stund, trevligt! Sen lagade jag skitgod lax och nu försöker jag hjälpa söt att hitta en bra film, svårt när jag är kass på filmer! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0