Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vi börjar dagen med dans


God midsommarafton! Idag var det inte att sova ut för att vila upp sig för kvällen som gällde. Icke. Halv 11 var jag uppe, tur att jag inte var alltför trött trots att jag somnade vid halv 3 tiden i natt. Att tjuvlyssna på grannen var roligare än att sova, haha!

Är färdigfixad nu för midsommarfirande i Vilsta. Dans runt midsommarstången. Detta är inte för min skull, jag blir inte direkt road av att hoppa runt som en groda i värmen. Det är givetvis för Noels skull. Har till och med satt på mig en klänning med blommor på, allt för min lilla prins. Det är ju första året han själv kan dansa, vilket han gärna gör var som helst och till vilken musik som helst!

Nu kilar jag, kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0