Blogg listad på Bloggtoppen.se

The pain is real


Fortfarande i liggläge. Har pratat med sötnos och försökte få sympati när jag berättade om min dröm om hans diss i natt, det floppade rejält när han skrattade åt eländet. The pain is real my friend, the pain is real.
Hur jävla töntig jag än framstår så var det en obehaglig känsla. Om det är någon som ska dissa är det jag, det är fanimej min tur nu.

Rickard påstår att jag är arg, när jag bara att depp för min envisa förskyldning. Han därimot får vara sur för att jag inte har lust att hitta på något idag. Då slänger han ur sig att en dusch är det enda roliga han har att se fram emot idag. Han ger mig alltså dåligt samvete, då vill jag bara sparka honom mellan benen lite lätt och be honom tycka lite synd om mig istället.

Ikväll blir det mera fotboll..det går bra nu, vinst igår för Brasilien, idag för Portugal och då ska ju bara Spanien också göra det. Hör ni det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0