Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tears.


Eftersom min dator varit sönder har jag inte kunnat skrivit ett inlägg på Carros födelsedag. Hurvida jag nämner den eller inte så finns den alltid i mina tankar. 5 juni. Jag släppte tårar, jag mindes och jag kände trots att jag inte skrev om det. Vi skålade för dig, kämpen! Du kommer alltid vara en stor inspiration och en kämpe i allas ögon.

Läste Carros lillasysters blogg nyss om födelsedagen. Givetvis tårades ögonen på en gång. Jag vet hur det är att förlora en vän, kan inte föreställa mig smärtan att förlora sin syster eller dotter. Jag beundrar er. Hon hade även lagt en bild som återkommande visats här i bloggen på Carro och mig på mitt första kalas.

Du är alltid saknad, och du kommer alltid vara älskad.

Kika in hennes inlägg på http://patriciaabengtsson.blogg.se.



(det är absolut inte så att denna bild är den enda jag har, har ett helt
album med bilder, dock finns ingen annan inlagd på datorn.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur du känner.. Miste min vän i förra veckan. Så jag känner med dig, jättemycket.

2010-06-15 @ 15:09:02
URL: http://itellyou.sexvarning.se
Postat av: Anonym

vad sorligt, jag lider med dig och vet hur det känns. /a.

2010-06-15 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0