Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunny day


Igår slog de total slint i hjärnkontoret. Det var bara piss-program på tv;n så jag gick och la mig kl 21, när solen förövrigt fortfarande envisades sig in genom persiennerna. Men tur var väl ändå det, för då var jag utvilad när jag gick upp 9 i morse. Duschade och åt frukost i lugn och ro innan mamma hämtade mig kl 10. Vi åkte ut och pressa på landet. Svettades som sjutton, och som tur var gav det resultat också. Var ju en solarietorsk förut och ville bli brun, så jag solade varje vecka. Sen gav jag upp, eller min plånka sa ifrån och färgen försvann fort.

Nu ska jag ha tillbaka den, fast 10 gånger brunare..naturligt. Så det så!!! (en och annan solariestund också kanske).

Städa? Diska? Träna? Dela en vinare med Rickard? Dö innan Tyskland-matchen börjar?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0