Blogg listad på Bloggtoppen.se

Smooth criminal


Hårfärgningen gick bra, nu ser jag inte förjävlig ut i håret längre :) Har haft ansiktsmask på, nopprat ögonbrynen så inte ett endaste ovälkommet fjun existerar och färgat dom som blev kvar. Målat naglarna med favoriten svart som alltid (eller ja..oftast!). Har fått i mig middag - knäckebröd, haha! Tro för fasiken inte nu att jag fått för mig att droppa 10 kilo på en vecka, det är bara så att min kyl och frys ekade lite tomt helt enkelt, och de som fanns orkade jag helt enkelt inte laga i ordning.

Blev en riktig kriminalserie-kväll också.
20:00 Cold Case
21:00 Criminal Minds
22:00 Law and Order SVU
23:00 Criminal Minds
00:00 CSI
00:30 Law and Order SVU

Tummen upp för den tv-tablån!



Riktigt härligt med proffsfotografer ibland, dom får fram mitt rätta jag.
Denna tog Nigel Barker..ni vet hunken i Top Model?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0