Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rutiner


Rutiner är fan inget för mig. Uppenbarligen! Jag har varit vaken hela natten och snurrat runt i mina lakan. Vid halv 9 tiden imorse däckade jag av ren utmattning, jag trodde jag skulle svimma. Klockan 10 skulle jag stå utanför Elin och bli upplockad för sol och bad hos Jennies pappa. Tur i oturen att Jennie bangade ur också, annars hade jag väl avlidit på solstolen.

Istället sov jag i kapp ett par timmar innan mami ringde och väckte mig innan hon kom över. Ikväll ska jag dit och grilla och se på fotboll, så det blir nog en bra dag ändå, trots inte likabra som den skulle blivit. Jag hade ju förfan gjort sallad.


Seg-Emma har inte lagt ut bilderna än, men har snott ett par från Nina:


Grabbarna fixade ihop en midsommarstång på dagen.



Nina och Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0