Blogg listad på Bloggtoppen.se

Roadtrip


Jag sov fjuttiga 4 timmar i natt och var fruktansvärt trött när jag skulle upp halv 9 imorse. Stod i stort sätt och sov i duschen, brände mina rostade mackor och ville bara dra täcket över huvudet och somna om..

..men icke. Ner till stan för ett par snabba ärenden vid 10 innan jag mötte upp Jennie för lite klädshopping till Leo.
Åkte och hämtade upp Emma vid 11 och drog mot Nyköping förväntansfulla. Om jag innan längtat efter en liten skrutt så fick dagen mig bara att längta ännu mer, vill hålla småbebisar hela tiden. Att Noel varit så liten känns overkligt.
Var så kul att krama om Catrin och skratta åt alla minnen och uppdatera varandra om vad som händer.

Hon och Sonny bjöd på lunch och fika, hur mysigt som helst. Vi började rulla hemåt igen efter 16 någongång och jag slocknade lite i bilen, helt slut. Hem och kolla ett avsnitt "unga mödrar" och laga mat..Ikväll är det mer fotboll, HEEJAA BRASILIEN!!!!!  Vet fortfarande inte hur de gick för Portugal eftersom vi åkte mitt i matchen, hoppas fan på vinst!!!!!!!!

(Bilder från dagen kommer sen.) Tack för idag tjejer, jag älskar er!


Kaka'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0