Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ready, set, go!


Jag sitter klar och har kollat fotbollen näck som en äktra karlakarl. Min syster tycker jag är cp, men jag tycker jag är ganska normal. Har nästan sminkat klart mig, bara foundation, rouge och lite läppglans så är jag klar..men de sätter jag inte på förän senare, onödigt att vara fin hemma tycker jag.

Snart kommer min lillasystser hit i släptåg med ett par vänner för att förfesta med mig och några andra. Första gånger ever vi fester tillsammans, hehe.

Noel, den lyckosten, får tillbringa hela helgen med pappa i Göteborg hos min bror. Jag har måttligt avundsjuk. Kommer sakna mitt lilla hjärta, som får ringa och säga god natt i vanlig ordning. Finaste!

Nu kom Sofie, dags att vara social. Hejdå!


nästan färdigsminkad partypingla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0