Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pretty little thing


Idag sken solen för fullt. Precis sådär så man vill lägga sig och glassa och få lite färg. Det gjorde inte jag. Jag satte på mig kläder, fixade mig och gick på möte. Självklart var jag där alldeles för tidigt (!). Gruppmöte med presentation, gick galant trots att jag fick de övriga deltagarna att fnissa åt mig när jag avslöjade hur dålig koll jag har på saker, att jag inte kan laga mat, inte är teknisk och dålig på att städa. Jag var ensam tjej för övrigt.

Sen gick jag stolt till Systemet. Jag hade fått hjälp med det jag behövde och vågade erkänna att jag inte fattade en skvatt. Inhandlade vin till morgondagen. Köpte även eyeliner som jag så deseperat behövde, nytt nagellack eftersom mitt gamla totalt torkat ut.

Kvällen blir en liten skönhetskväll, typiskt torsdagar. Jag ska fixa mina naglar, ögonbryn och färga mitt förbannade hår som återigen har en gräslig utväxt. Hoppas färgen hamnar i håret och inte i fejjan som senast, var inte speciellt snyggt med fläckar här och var på kroppen.

You'r my pretty little thing
Puss.


Här har vi mig och en ointresserad Rickard en sen kväll efter krogen hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0