Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nu har dagen gått..


Det där funkade ju halvbra. När vi anlänt till Vilsta hade ingen dans börjat. Barnfamiljer överallt. Noel och Lovis åkte karusell och sen däckade dom, lagom till dansen skulle börja. Poängen med att gå dit var ju för att det var deras första år som dansande varelser, men då började det så sent att dom han stupa i sina vagnar. Attans!

Drog och köpte mat på Nattkröken för att få i mig något idag. Den svettiga nissen som stekte min hamburgare påstod att jag luktade gott. Inte en chans tänkte jag när var tokvarm. "Nej, det är nog inte jag" svarade jag och hånade samtidigt mig själv. "Nehe, det kanske var svartskallarna i dörröppningen" svarar nissen och nickar åt dörren. "Jaa, kanske de" svarar jag och glor mellan dessa svartskallar och nissen som stekte min hamburgare. Ni ser ju exakt likadana ut?! Bara att dom luktade förbannat mycket parfym, och du gammal kebab.

Första halvleken spenderades näck med en cider i handen. Precis så som VM ska vara. Nu sitter jag dock i min klänning jag ska ha senare på festen. Efter matchen kommer Emma och Tine hit så vi tar sällskap bort till Lundby där vi ska hålla till och bli berusade ikväll.

Ha en fin midsommarkväll, kramar!


Kass bild. Min klänning är hur som helst från Indiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0