Blogg listad på Bloggtoppen.se

Midsommar-inlägget

Nu äntligen har jag lite ork till att sammanfatta midsommarkvällen, efter 12 timmars sömn i "natt" och en långdusch.
Bilder kommer i ett inlägg efter, för Emma har inte lagt upp dom än.

Jag började iallafall med att glutta fotbollen på eftermiddagen efter jag kommit hem från Vilsta. Näck med en cider i handen, precis som det ska vara. Rätt trist match dock. Gjorde mig i ordning och drog till Puttes och Rickards föräldrar i Lundby där festen ägde rum. Trevligt folk från förra året och några nya, halvjobbiga typer med ostbågssmulor i skägget, haha! Vi drack gott och skrattade. Vi gick och hälsade på hos Nilsen's där Jennies lillebror hade fest. Tog knäppa bilder på vägen tillbaka och ringde och härja med Ida. Fia tog priset som fullast tjej och bara snacka om att blå påsatt i armhålan, haha! Fias bror kom sedan och hämta oss när det var dags att åka hem. En trevlig kväll med trevliga människor! Och trots att jag var lugn fick jag ändå betala med en ihärdig baksmälla och låg i sängen hela dagen igår.

Hoppas eran midsommar var bra.
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0