Blogg listad på Bloggtoppen.se

Middag och fotboll

Kollade en till film i natt, "stulna år" tror jag den hette med grymma skådespelare..en riktig psyk-film som får en annan att känna sig förbannat normal, haha. Mycket bra var den iallafall och slutade inte förän nästan 3 i natt.

Sen var jag var pigg som sjutton när jag vaknade vid 9:30, försökte verkligen somna om för att ta igen den förlorade sömnen. Sen när jag verkligen ska upp somnar jag om 2 gånger och verkligen får släpa mig ur sängen helt vimmelkantig. Jag förstår mig inte på mig själv ibland.

Har tagit en dusch nu och piggnat till lite. Mami kommer snart och hämtar mig.  Det blir en mysig söndag där med middag och fotboll :)

Du, du, du
:)

Puss och kram!


En mysig kväll på Djurgårn var jag mongolid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0