Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lite smått avundsjuk på Miss Sweden just idag


Skit natt. Kunde fan inte andas och somnade inte förän halv 5 imorse när jag tillslut däckade av ren utmattning. Tur i oturen att chefen inte ringde, då hade jag avlidit på jobbet idag. Min näsa droppar konstant, och mitt toapapper håller på att ta slut. Ska jag strunta i att kissa eller snyta mig är frågan?

Kännner mig bara allmänt ful idag, och då hjälper det fan inte att hamna inne på min barndomskompis från Göteborgs facebook och se hennes fina bilder från diverse skönhetstävlingar. Hon är som jag tidigare nämnt fuckig jävla Miss Sweden, det är fan orättvist och gör mig skapligt avundsjuk att hon får göra massa spännande uppdrag (nu ville MTV ha med henne i en svensk version av "My super sweet") medans jag ligger med oborstat hår och ett par gamla hipsters och snörlvar förbannat osexigt. Ska vi byta liv gumman?

Sen drömde jag att sötnos dissade mig superhårt i natt också, så var tvungen att glutta igenom hela inkorgen för att se om det var sant att han verkligen skickat sånna sms i natt. Som tur var hade han inte det..än iallafall.


Det här tillhör vardagen för henne, ungefär like glamoröst lever jag..inte.
Hon befinner sig i den snygga klumpen till höger på bilden.



Näst längst till höger har vi min vän, den förbannade lyckosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0