Blogg listad på Bloggtoppen.se

Längtar.


Var och handlade som sagt förut. Behövde det mesta, ser dock fortfarande rätt tomt ut. Mamma var gullig och betalade i stort sätt hälften av grejerna, även medicin, nässpray och värktabletter. Min plånka tackar och bockar, likaså jag. Hon förstod inte varför det alltid blir dyrt för henne när vi handlar, det kostar att umgås med mig förklarade jag. Hon godtog den anledningen och nöjde sig med en kram.

Jag har varit äckligt sugen på sushi ett tag, så köpte det. Jag tycker inte ens om det speciellt mycket, men ibland får jag mina begär.

Jag längtar som fan till imorgon, roadtrip till Nyköping och både Brasilien och Portugal lirar imorgon.Woho!
Ikväll blir det att glutta annan fotboll, CSI och andra sevärdigheter.


mami.

Kommentarer
Postat av: anette

Om du inte tar bort den fula bilden kommer jag aldrig mer betala din mat...

2010-06-25 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0