Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ett chockerande avslöjande


Rickard: Vill du veta en sjuk sak?
Jag: Ja, vadå?
Rickard: Jag tror jag gillar Eminem.

Pinsam tystnad.



Min svarthårige kompis bjöd mig på det avslöjandet. Jag hade förväntat mig något hett skvaller. "Bara svarta som sjunger om sitt hoodliv" - är ju hans förklaring på Hip hop. "Jag hatar fan hip hop" lägger han till efter sitt erkännande.. som att det inte alls är med mening, som att han ber om ursäkt för att han faktiskt råkar gilla Eminem. Men jag kunde muntra upp min vän med att jag fan också kan gilla Eminem, trots att jag inte gillar Hip hop heller.



Jag kan fan se det framför mig när Rickard sitter och lyssnar på Eminem i smyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0