Blogg listad på Bloggtoppen.se

En aning bättre dagen efter.

Min syster och tre av hennes vänner joinade mig, Sofie och Rickard i vårat förfestande här hos mig. Fotbollen var självklart på och bra musik. Senare kom Linus, Dennis, Erik, Robin och Johan också hit. Spelade lite spel också, jag var sämst.

Gick ut på Harrys sen och dansade. "var de inte du som var 80-talare förra helgen..shit, de är hooon hörru" haha.
Denna kommentaren kom i bankkön för övrigt. Var en idiot som följde efter mig. Fick tillbaka mitt armband av Eddie. Dansade lite mer, drack lite vin med Viktor på bakgården. Drog hem sen med idioten tätt på. Sen kom sötnos hit, dyngsur..var bara att slita av stackaren kläderna och linda in honom i en handduk. Idag har vi båda ont lite här och var som två gamlingar. Mitt dumma knä! Nu har han dragit för att fira studenten. Jag själv lagar mat och gluttar VM! En helt okej dagen efter med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0