Blogg listad på Bloggtoppen.se

Effektiva Alex


Jag slutade fanimej inte vid dammsugning, och alla som känner mig vet hur mycket jag hatar att städa.
Jag kan vara omringad av mina saker, kläder får gärna pryda golvet och ett diskberg kan jag gå förbi utan att blinka. Fråga bara mina föräldrar.

Dammade av, torkade av, plockade undan och gjorde rent badrummet..till och med golvet, haha. Det är fan inte kliniskt rent på något vis, jag ska nog ta en dag snart och riktigt tokstäda så det inte finns en dammtuss att nysa för. Någon som tror jag klarar det? Jag är en expert på fuskstädning.

Har även tvättat tre maskiner tvätt och solat lite genom fönstre. Jag orkar dock inte sortera tvätten än. Jag får plocka ur påsen när jag vill ha något tills jag orkar ta tag i skiten. Nu är de Cold Case, fixa ögonbryn och naglar som gäller. Sen duscha och tvätta håret, ansiktsmaskar och lite annat skit på tv.

Hejdå!


Jag just nu, varm efter solandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0