Blogg listad på Bloggtoppen.se

Den utvalde


Jag är fortfarande trött. Trots att jag sov ett tag till förut. Jag har knepigt ont i knät, det svider..så kan det går när man trillar ur soffan. Hur jag lyckades med det vetifasiken alltså, försökte väll mig på någon konst. Alltid så fruktansvärt graciös. Jag var dock inte den enda som lyckades göra illa mig. Den söta vaknade av att han tjongade skallen in i väggen, nu kan man ju tro att jag tog all plats och tryckte in honom i ett litet hörn av sängen. Icke, han är helt enkelt inte så smidig han heller. Sen hittade vi inte hans skjorta när han skulle iväg heller, puttsväck. Sen hittade jag den, upphängd på "tork" i garderoben jag har pyjamasar och lakan..haha!

Jag kollar halvt på en film jag sett förut, "den utvalde". Att skumma igenom bloggar tar det mesta av min uppmärksamhet, och att gäspa mellan varven och sms:a lite med Jennie.

Jag har lyckats äta gammal bacon, så det skulle väll inte förvåna mig om jag blir sjuk och avlider som följd på det. Det vore just snyggt, "killed by bacon". Typiskt min otur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0