Blogg listad på Bloggtoppen.se

Den bästa torsdagen på länge resulterade i droppande näsa.


Jag hann aldrig uppdatera mer igår. Det blev en heldag med Jennie och Elin. Först drog vi till Västerås och shoppade, eller dom shoppade och jag som är fattig kollade på när dom haffade åt sig plagg efter plagg. Avundsjuk!
Sen blev det en fika i solen och träffa Jennies gulliga kusin Hannah. Sen åkte vi till Systembolaget och sen hem. Elin var död och somnade.

Väl hemma vid halv 7 var det bara att byta om, slänga i sig något till middag och dra ner till Hå'pes och mysa.
Erik, Johan, Linus och Robin joinade oss, vilket var superbra eftersom dom bjöd på ölkannor, haha! Blev ett par öl, massor av skratt och härlig livemusik. Den helt klart bästa torsdagen detta år! Det belönade jag mig själv genom att åka på en förskylning, toppen!

Nu kommer mami snart hit. Ikväll blir det hem till Jennie och avnjuta lite cider, innan en utgång. Vi hade tänkt uteseervering och en mysig kväll, men vädret sviker än en gång..så lär väll blir dans ikväll ändå, inte mig emot ;-)


Mitt enda kap, en killkeps som fick hänga på min skalle resten av dagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0