Blogg listad på Bloggtoppen.se

Borta bra men hemma bäst


Nu är jag äntligen hemma efter 1 ½ dygn nästan på vift. Jag och världens segaste Rickard kom tillslut iväg till Jennie igår där förfesten ägde rum. Jag, Jennie, Ida och Linn var ensamma tjejer med ett gäng karlar. Vi spelade ölspelet, kolla fotbollen och drack. Tog taxisar ner till stan och hamnade på Hå'Pes igen. Att sitta ner två dagar på raken funkade inte så jag, Ida och Jennie drog och skakade rumpa på Harrys och mötte upp ytterliggare några killar. Efter krogen drog jag och Ida med de "nya" killarna på efterfest. Det bjöds på både öl och massage, hur bra som helst. Jag tvingade även dit sötnos som var trött och skulle upp och jobba idag, var bara tvungen att pussa lite på sötsaken!

Klockan 6 drog jag därifrån, orkade inte gå enda hem så gick och väckte min kära syster och slaggade på hennes soffa. Har varit hos pappa hela dagen och lekt med Noel. Vi grillade på kvällen, hur gott som helst var det och smaskig efterrätt. Nu är jag jättetrött och ska bädda ner mig i soffan och kolla på SAW 2 :-)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0