Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bittersweet


Spanien vann, jag var överlycklig när David Villa peta in bollen på sin egen retur. Kvartsfinalen var nära. Men dum i huvudet som jag är hoppades jag ändå på en kvittering av Portugal, typ av Ronaldo som surade som vanligt. Han är mycket snyggare när han är glad, som de flesta människor förvisso. Hade varit roligt med förlängning, kanske till och med straffar för att öka spänningen till max. Men nu blev det alltså 1-0 och kvartsfinal nästa.

Jag var svintrött i början på matchen, kämpade för att hålla ögonen öppna. Nu är jag pigg när jag äntligen kan gå och lägga mig. Förbannat retsamt. Orkar jag se på ett CSI-avsnitt jag sett för att se på ett Criminal Minds avsnitt som jag kanske har sett? Hm.

Jag: "Var du i Borsökna idag?"
Danne. " Nej, somnade när jag vaknade".


Tur att du är söt. Förbannat tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0