Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bitches..im back.


Nu gör jag comeback på bloggen, min dator är lagad och mitt nya modem är hemkommet. Dock efter mycket om och men och en extra vända till mamma efter att ha glömt SIM-kortet i den gamla.

Vet inte vad jag ska skriva om? Maskeraden var kul. Var i en lokal i Stenby vi tjejer först och käkade middag. Var en rolig blanding av utseenden. Jag var en 80-tals brutta med allt det innebär, inklusive tajts och body. Jag gick ut på krogen så. Ni fattar, killarna stod på rad för fasiken. För att få det låta som att jag absolut inte såg ut som en småfet galning i trikåer, var meningen "du ser ut som dom i Eric Prydz videon". Ni vet, supertränade tjejer som juckar i luften. Det funkade inte vidare bra som raggningsreplik.


Sen fortsatte jag min kväll i min supersexiga outfit, drog och träffade en toksöt kille en stund innan jag drog på efterfest.

Idag har jag och Noel varit ute i stort sätt hela dagen. Vi började promenera vid halv 10. Mötte pappa, Camilla och en virrig farmor för lunch på Ming (förvånad?). Sen mer promenad när hjärtegullet sov. Gick till Wayne's där Ida, Emma och Amanda befann sig och gav Noel mellis. Tittade runt lite i butiker innan vi gick hem. Grillade senare på kvällen med alla, hur gott som helst var det! Sen blev det lite badstund för Noel innan sängdags och då blev det en syster-stund. Sen hem till mamma och hämta mitt nya modem. Hem och inse att jag glömde SIM-kortet, gå dit och tillbaka. Mina ben är döda!

Nu ska jag bädda ner mig framför tv:n!



såhär var min outfit, plus benvärmare på pjuxen..haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0