Blogg listad på Bloggtoppen.se

We only need the sun


Efter endast ett fåtal timmars sömn igår natt och en powernap på soffan på eftermiddagen somnade jag rätt gott i natt.
När jag vaknade i morse svor jag lite i mitt huvud, jag vill sova mera gick mina tankar. Varför var jag tvungen att dra igång med att vi skulle åka och bada. Tillslut blev det ändå bara jag och Fia som rullade ut till Sumpan ändå. Jag var glad att jag inte somnade om. Vi försökte pressa i solen stack bakom molnen alldeles för ofta. Erik, Robin och Dennus joinade oss. Danne skulle komma men blev än en gång fast i stan. Vi kastade lite boll i vattnet och käkade glass. Inte ett dugg brunare och flera timmar senare rullade vi hem igen.



Gjorde självklart en mumsig sallad till middag idag igen, så jävla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0